Tofaş’a “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” ödülü
Şirket, bu yıl 22’ncisi düzenlenen “TüketiciÖdülleri” kapsamında “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü”nün sahibi oldu. Ödülü, Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ın elinden Tofaş Satış Sonrası ve Yedek Parça Direktörü Hüseyin Şahin aldı.
Türkiye’nin en büyük 4. sanayi kuruluşu ve hem binek otomobil hem de hafif ticari araç üreten tek otomotiv şirketi olan Tofaş, aldığı ödüllerle de başarısını taçlandırmaya devam ediyor. Tofaş, bu kapsamda son olarak Ticaret Bakanlığı tarafından bu yıl 22’ncisi düzenlenen ve devlet tarafından verilen tek ödül olma özelliği taşıyan “Geleneksel Tüketici Ödülleri” töreninde “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” ödülüne layık görüldü. Gerçekleştirilen törende ödülü, Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ın elinden Tofaş adına Satış Sonrası ve Yedek Parça Direktörü Hüseyin Şahin aldı.
Konuya dair bir açıklama yapan Tofaş Satış Sonrası ve Yedek Parça Direktörü Hüseyin Şahin; “Tofaş olarak, müşteri deneyimi ve hizmetleri konularına yoğun olarak yatırım yapıyoruz. Yetkili servislerdeki yedek araç uygulamamız, Bursa’daki Müşteri İlgi Merkezimiz, Fiat Yol Arkadaşım Connect uygulamamız ile Egea için devreye aldığımız 5 yıl garanti uygulamamız bu alandaki faaliyetlerimizin birkaçı. Yaptığımız bu yatırımların sonucunda böyle anlamlı bir ödüle layık görülmüş olmaktan ötürü kıvanç duyuyoruz” şeklinde konuştu.
Tüketiciler de ödüllendirildi!
Dünya Tüketiciler Günü’nde düzenlenen törende yasal haklarını sonuna kadar kullanmakta duyarlılık gösteren ve bu yönüyle örnek olan tüketicilerle, tüketicilerin talep ve tercihlerini dikkate alarak onların memnuniyetini ilke edinen firmalara toplamda 6 dalda ödül verildi.