KIA yeni logosunu drone ordusu yardımıyla tanıttı
KIA, sıradan bir basın açıklaması yerine yeni logosunu sunmak için Kore’nin Incheon kentinde rekor kıran bir havai fişek gösterisi sundu.
“Kia’nın yeni logosu, şirketin değişim ve yenilik için bir simge olma kararlılığını temsil ediyor”
Yeni logo ‘simetri’, ‘ritim’ ve ‘yükselen’ unsurları ile otomobil üreticisi sembolik olarak sıfırlandı ve kendisini yeniden yorumlamış oldu. Bununla birlikte elektrikli araç ve mobilite çağında lider bir marka olma hedefi de yinelendi.
Markanın Başkanı ve CEO’su Ho Sung Song, “Kia’nın yeni logosu, şirketin değişim ve yenilik için bir simge olma kararlılığını temsil ediyor” diye konuştu.
Sözlerine devam eden yönetici, ”Otomotiv endüstrisi hızlı bir dönüşüm süreci yaşıyor ve Kia proaktif olarak bu değişiklikleri şekillendiriyor ve bunlara uyum sağlıyor.” dedi. Sung Song ayrıca “Yeni logomuz, mobilite ihtiyaçları geliştikçe müşterilerimize ilham verme ve çalışanlarımızın hızla değişen bir sektörde karşılaştığımız zorlukların üstesinden gelme arzumuzu temsil ediyor.” diyerek yeni logonun kendileri için ne ifade ettiğini de dile getirdi.
KIA, ilk kez 2019’da Cenevre Otomobil Fuarı’nda Imagine Concept ile gösterilen yeni logosuna dikkat çekmenin yanı sıra, ‘The Power to Surprise’ (Şaşırtan güç) sloganının yerini alan ‘Movement that Inspires’ (İlham Veren Hareket) yeni marka sloganını da duyurdu.
Yeni logo ve sloganınu duyuran KIA, yeni strajesini de önümüzdeki hafta yayınlayacak. Yeni Kia Marka Vitrini etkinliği 15 Ocak saat 03.00 gerçekleştirilecek ve markanın YouTube kanalından yayınlanacak.