Yüce Auto, yeni yatırımlarla Skoda showroomlarını dijitalleştiriyor!

Skoda, müşteri deneyimini daha hızlı, kolay ve keyifli hale getirmek amacıyla showroomlarını dijitalleştiriyor. 2024 itibarıyla Türkiye genelinde 32 showroomunu yaklaşık 3.5 milyon Euro’luk yatırımla yenileyen Yüce Auto-Skoda, 2025’te tüm yetkili satıcı ve servislerine toplamda 7 milyon Euro değerinde yatırım ile yeni formuna kavuşturacak.

Yeni nesil dijital showroomlarıyla sürdürülebilirliğe katkı sağlarken araç satın alma deneyimine farklı bir boyut kazandırdıklarını belirten Yüce Auto-Škoda Genel Müdürü Zafer Başar, “Dijital dönüşüm vizyonumuzun ışığında başladığımız sürecimiz, Škoda tutkunlarına beklentilerinin ötesinde bir satın alma deneyimi sunuyor. Müşterinin araç satın alma kararından başlayan bu yolculuğu, tercih ettiği otomobilin teslimine kadar; modern ve dijital süreçlerle devam ediyor. Yüce Auto-Škoda olarak bu yenilikçi yaklaşımımız doğrultusunda sadece müşterimizin memnuniyetini artırmayı değil; pazarlama ve satış birimlerimizin koordinasyonunu da güçlendiren bir yapıya geçiyoruz.” dedi.

Showroomlar teknoloji ile şekilleniyor

Dijital showroomlar, geleneksel otomobil satın alma deneyimi sunan örneklerinden farklı olarak birçok yeni teknolojik donanımı otomobil severlerle buluşturuyor. Video Wall Teknolojisi ile tüketiciler, showroomda bulunmayan Skoda modellerinin, renkleri ve donanımlarını yüksek çözünürlükte görüntüleyebiliyor. Tablet Destekli SST Programı sayesinde satış danışmanlarının müşteriyle sürekli etkileşimde kalması sağlanarak, etkili ve doğru bilgi paylaşımına ortam hazırlanıyor.

Dijital showroomlarda araçla ilgili basılı materyaller yerine Dijital Araç Bilgi Stantları vasıtasıyla araç bilgilerine erişim daha kolay sağlanırken, şirketin sürdürülebilirlik stratejisi kapsamında karbon ayak izi de azaltılıyor. Ayrıca, dokunmatik ekranlar sayesinde müşteriler dilediği aracı tasarlarken, çocukları da çeşitli oyunlarla eğlenceli vakit geçirebiliyor.

Fiziksel tasarımıyla da farklılaşan showroomlarda müşteriler ve satış danışmanları, araç seçim ile satın alma süreçlerini kendilerine ayrılmış özel alanlarda daha konforlu ve izole biçimde sürdürebiliyor.

Yeni showroomlar sürdürülebilirliğe de katlı sağlıyor

Dijital showroomlar, Škoda’nın çevre dostu yaklaşımını ve sürdürülebilir tüketim alışkanlıklarını destekleme kararlılığı kapsamında çevresel etkileri en aza indirme konusunda da önemli bir rol üstleniyor. Basılı materyaller yerine QR kodlar ve dijital ekranların kullanımıyla kağıt israfı önleniyor. Enerji verimliliği projeleriyle karbon ayak izi azaltılıyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu