OMODA 7, tasarım ve teknolojisi ile oldukça iddialı!

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çekmeyi başaran OMODA markası dünya genelinde genç kullanıcıları hedef kitlesi olarak belirlemiş durumda. OMODA 5 ile piyasaya hızlı bir giriş yapan marka şimdi de OMODA 7 ile iddiasını bir ileri seviyeye taşımaya hazırlanıyor.
OMODA 7, benzinli ve hibrit motoru ile karşımıza çıkıyor
C segmenti bir crossover olan OMODA 7 ve şarj edilebilir hibrit OMODA7 PHEV, markanın NEO felsefesi ile karşımıza çıkıyor. “Art in motion X” vizyonuna sahip dış tasarımın yanı sıra akıllı kokpit ve vadettiği konfor ile OMODA 7 piyasaya hızlı bir giriş yapma hedefinde.
OMODA markası yaptığı araştırmalarda, yeni nesillerin belli bir kesiminin daha olgun karakter özellikleri sergilediğini gözlemlediği belirtiyor. Çinli üretici, dışarıdan bakıldığında pek dikkat çekmeyen ama içten içe farklı olmayı hedefleyen bir yapıya sahip olduklarını belirtti bu kitle için özel bir otomobil tasarladıklarının altını çiziyor. OMODA, bu kitleye hitap etmek amacıyla NEO Crossover vizyonuyla yeni OMODA7’yi piyasaya sürmüş durumda.

Yeni modelin tasarımına baktığımızda, keskin “X” şeklindeki ön cephesiyle kesinlikle dikkat çekiyor. Arka tarafa doğru yükselen omuz çizgisi ise araca sportfi bir silüet kazandırmış. Gövdede çıkıntı yapmayan kapı kolları ve sileceklerin tasarımı ise modele pürüzsüz bir görünüm kazandırıyor.
OMODA 7, sınıfında tek olan akıllı ritim aydınlatma setiyle donatıldı. Böylece sanki gövdeden enerji akıyormuş gibi aracın durumuna göre gerçek zamanlı olarak uyum sağlayabiliyor. Araç çalıştırıldığında ön tampondaki aydınlatmalar yanarak ışık gösterisinin başladığını işaret ediyor. Akan sinyaller dönüşlerde yanıp sönerek aracın yan taraflarında dinamik ışık ve gölgeler yaratıyor. Şarj için park edildiğinde ise yan camdaki şarj lambaları yanarak araca dinamik bir hava katıyor.
Akıllı kabin teknolojisi
Akıllı kabine binen ön yolcu, bu sınıftaki tek 15,6 inçlik Star Track kayar ekran üzerinde dört parmağını sorunsuzca kaydırarak anında bilgi-eğlence sisteminde bir yolculuğa başlayabiliyor. 12 hoparlörlü panoramik ses sistemi, melodiyi senkronize bir şekilde çalarken her hoparlör sessizce birlikte çalışarak sürükleyici bir deneyim üretiyor. Dört bölgeli ses tanıma sistemi ise ulaşım için bir yardımcı olarak öne çıkıyor.

Dış dünyadaki sesler çift katmanlı ses geçirmeyen camlar sayesinde kabinden uzak tutulduğundan aracın içinde oldukça sessiz bir ortam vadediliyor. Bunların yanı sıra aracın yumuşak süspansiyonu ve sessiz kokpit ile oldukça konforlu bir yolculuk sağlanması hedeflenmiş. Ön koltukta yer alan masaj fonksiyonu ise bir başka dikkat çeken konfor detayı olarak karşımıza çıkıyor.
OMODA7 PHEV Süper Hibrit ile gelen menzil rekoru
OMODA7 PHEV hibrit modelinin, OMODA markasının yeni NEV teknolojisi Süper Hibrit Sistem (SHS) ile donatılan ilk hibrit modeli olduğunu da belirtmekte fayda var. OMODA7 PHEV, “ultra uzun toplam sürüş menzili, ultra düşük şarj modu yakıt tüketimi (CS) ve tamamen elektrikli sürüş menzili” açısından sınıfının en iyi performansıyla, Çin’deki dokuz ülkeyi kapsayan basın turu kapsamında yeni tamamlanan Süper Hibrit Maratonu’nda tüm beklentileri aştı. Ölçülen menzil 1.457 km’ye ulaşarak hibrit SUV dünyasında adını duyurmayı başardı.
OMODA 7, tasarımı, hibrit motoru ve teknolojisi ile segmentinde iddialı olacak gibi görünüyor. Peki siz OMODA7 hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında bizimle paylaşmayı unutmayın!
