Chery iCAR kişiselleştirme seçenekleri ile öne çıkıyor!

Çinli omomotiv devi Chery, yenilikçi modelleriyle mobilite konusunda önemli adımlar atmaya devam ediyor. Bu kapsamda 2025 Şangay Otomobil Fuarı’nda dünyaya tanıtılan iCAR, kısa sürede marka konumlandırmasını tamamladı ve dünya genelinde dinamik yaşam tarzına sahip kullanıcılar için yeni bir seçenek olmaya hazır gibi görünüyor. Bu konsept sadece ürünün tasarımına değil, aynı zamanda markanın genel gelişimine de yansıyor.

Chery iCAR, birçok farklı kişiselleştirme seçeneği öne çıkıyor

Chery’nin teknik desteğini Smartmi Tech’in internet desteği ile birleştirerek yenilikçi bir yaklaşım ortaya koyan iCAR, bu benzersiz genetik yapısıyla öne çıkıyor. Fortune Global 500 listesine giren ve yaklaşık 30 yıllık teknik deneyime sahip olan Chery, iCAR’ın hızla gelişmesi için güçlü bir temel sağlıyor. Şimdiye kadar 31 bin adedin üzerinde patent başvurusunda bulunan Chery, teknik becerilerini artırmak için küresel araştırma laboratuvarlarını sürekli olarak genişletiyor. Geniş tedarik zinciri, iCAR’ın ürün geliştirmeden seri üretime hızla geçebilmesini sağlıyor.

Xiaomi ekosisteminin önemli bir parçası olan Smartmi Tech ise kullanıcı ihtiyaçlarını anlama ve minimalist tasarım yönüyle öne çıkıyor ve saygın Red Dot Tasarım Ödülleri’ne layık görüldü. iCAR böylece, tüketicilerin ihtiyaçlarına hızlı ve doğru bir şekilde cevap verebiliyor.

Chery iCAR

Kişiselleştirilmiş mobiliteye açık bir platform!

CAR’ın “Off-Road Tarzı” serisinin ilk modeli olan V23, klasik SUV tarzını retro estetik ve modern teknolojik unsurlarla harmanlayarak bu vizyonu hayata geçiriyor ve kendini ifade etmek isteyen gençlere hitap ediyor. Bir otomobilden çok daha fazlası olan V23, tamponlar, iç döşeme ve bilgi-eğlence temaları gibi bileşenlerin serbestçe yeniden yapılandırılabileceği mobil bir “yaratıcı platform” görevi görüyor. Fabrika standardında arayüzler, 100’ün üzerinde ilave aksesuar ve yenilikçi üçüncü taraf şirketlerle ortaklıklar dinamik bir ekosistem oluşturuyor. Seyahat amaçlı modifikasyon kitlerinden mat yeşil kaplamalara ve arazi tipi lastik setlerine kadar, profesyonel modifikasyonlar “sadece meraklılara özel” olmaktan çıkıyor ve halkın erişebildiği bir tüketici seçeneği haline geliyor.

Açık bir iş birliği ekosistemi aracılığıyla otomotiv sektöründeki geleneksel engelleri ortadan kaldıran iCAR, “kişiselleştirilebilirliği ” rekabette atılım noktası olarak kullanıyor. Kullanıcı odaklı bu yaklaşım, “bin kullanıcı için bin araç” anlayışına yeni bir yaklaşım getiriyor. Marka, kişiselleştirme ve işlevsellik ihtiyaçlarını karşılamak adına Chery’nin akıllı robot teknolojisi ekosistemi AiMOGA’yı entegre ederken, kapsamlı modifikasyonlar ve dış donanımları da içeren kapsamlı bir servis sistemi kurmayı planlıyor.

Genç kullanıcılara hitap ediyor

iCAR’ın ürün gamında, off-road becerisi, teknik tasarımlar dahil olmak üzere farklı tasarımlara sahip hem batarya elektrikli araçlar (BEV) hem de uzun menzilli elektrikli araçlar (REEV’) yer alıyor. iCAR, 3 yıl içinde küresel varlığını 100’ün üzerinde ülkeye yaymayı ve dünya genelinde 2 binden fazla uzman yetkili satıcı ağı kurmayı planlıyor. Bu stratejik genişlemenin amacı, daha fazla kişiselleştirilmiş ürünler ve keyifli yaşam tarzı deneyimlerini daha fazla küresel kullanıcıya sunmak. Chery, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de mobilitenin sınırlarını yeniden tanımlamayı amaçlıyor ve geleceğe yönelik çalışmalarını kararlılıkla sürdürüyor. Global ölçekte ses getiren bu yeni nesil model, Türkiye’deki uzun vadeli planların önemli bir parçası olarak konumlanıyor. Yeniliklerle dolu bu yolculuk, takip etmeye değer adımlarla devam ediyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu