Prometeon sayesinde yoluzmanı.com hizmete açıldı

Geliştirdiği servis ve çözümleriyle lastik bakım yönetiminde uzman, Pirelli marka premium endüstriyel ve ticari lastiklerin lisanslı üreticisi Prometeon Türkiye, Türkiye’deki filo profesyonelleri, bayiler ve usta şoförlere özel bilgi ve deneyim paylaşım platformu “Yoluzmanı.com”u hayata geçirdi.  

Prometeon Türkiye, yurtdışında lastik yönetimi hizmeti sunacak

Türkiye’nin filo profesyonelleri, bayiler ve usta şoförlerine özel geliştirilmiş yeni nesil bilgi ve deneyim paylaşım platformu hizmete açıldı

Pirelli marka kamyon, otobüs, tarım ve OTR lastiklerinin lisanslı üreticisi Prometeon Türkiye; lastik endüstrisiyle yakın iletişimde olan filo profesyonelleri, bayiler ve usta şoförlere özel içerikler sunmayı ve paylaşmayı amaçlayan yeni nesil platformu “Yoluzmanı.com”u hizmete sundu.

Lastik konusunda bilinçlenmek çok önemli

Nisan ayı itibarıyla açılan “Yoluzmanı.com”, usta şoförlerin, bayilerin ve filo profesyonellerinin lastik kullanımından sürüş deneyimine sunulacak. Filo yönetiminden yolculuk önerilerine kadar farklı kategorilerde de yüzlerce içeriğe kolayca ulaşabilmelerine imkan tanıyor. Ayrıca, filo yöneticileri ve sürücülere yönelik yakıt tasarrufu hesaplama aracı, en yakın dinlenme tesisleri, mevzuat bilgi bankası, yol durumu, güncel akaryakıt fiyatları gibi günlük bilgi ihtiyaçları da platform üzerinden karşılanabiliyor.

Gökçe Şenocak: “Yoluzmani.com ile usta şoförlerin her zaman yanında olmaya devam ediyoruz”

Şirket olarak, müşterilerinin yol deneyimlerini paylaşmalarını ve lastik konusunda bilinçlenmelerini çok önemsediklerini ifade eden Prometeon Türkiye; Orta Doğu, Afrika, Rusya, Orta Asya ve Kafkaslar Ticaret Direktörü Gökçe Şenocak, platformla ilgili şunları söyledi:

“Prometeon olarak sadece ürünlerimizle değil, hizmetlerimizle ve yarattığımız deneyimle her zaman usta şoförlerin yanında olmayı amaçlıyoruz. ‘Yoluzmanı.com fikrinin oluşum aşamasında usta şoförlerimizin yolculuk deneyimlerini nasıl mükemmelleştirebiliriz düşüncesiyle yola çıktık. Hem yolculukları esnasında nelere ihtiyaç duyduklarına, hem de hangi bilgilere erişmek ve paylaşmak istediklerine kulak verdik. Platformun içeriklerini hazırlarken usta şoförlerimiz, filo profesyonellerimiz ve iş ortaklarımız ile beklentileri üzerine birebir görüşmelerde bulunarak ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamaya çalıştık.

Sonunda geleneksel iletişim kanallarının dışına çıkarak, dijital kanalla etkileşimli bir platform olan Yoluzmani.com doğdu. Dijital kanalda sadece ticari araç kullanıcılarına özel olarak hazırlanmış tek sayfa olan Yoluzmanı.com ile amacımız usta şoförlerimizin yolculukları sırasında ihtiyaç duyabilecekleri tüm bilgileri tek bir platformdan onlara sunmak. Ayrıca onları lastik konusunda bilgilendirerek yolculuklarını mükemmelleştirmek. Bu bakış açısıyla yarattığımız yoluzmanı.com platformu geniş içeriği ve alt yapısı ile sektörde bir ilk. Bu da bizi oldukça heyecanlandırıyor.”  

“Yol Uzmanına Sorun” bölümü ile anlık olarak deneyim paylaşma fırsatı

Platform içinde yer alan “Yol Uzmanına Sorun” bölümü, sürücülerin her türlü koşulda deneyimlerini paylaşmalarına fırsat tanıyor. “Yol Uzmanına Sorun” bölümünde sürücülerin ürün veya yol deneyimi hakkındaki sorularına da yanıtlar veriliyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu