Yeni Suzuki GSX-8R, Türkiye’de ön satışa sunuldu!

Japon mobilite devi Suzuki, GSX ürün ailesini genişletmeye devam ediyor. Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen markanın en yeni modeli olan yeni GSX-8R, 539.000 TL’lik fiyatıyla satışa sunuldu. Spor bir motosikletin doğasını yansıtan yeni GSX-8R, aynı zamanda yeni nesil özellikler ve teknolojileri de beraberinde getiriyor.

Yeni GSX-8R, Suzuki’nin 270 derecelik krank mili konfigürasyonuna sahip yeni 776cc’lik paralel çift silindirli motorunun kullanıldığı en yeni modeli olarak öne çıkıyor. Modelde yer alan düz hat stabilitesine ve çevik yol tutuş özelliklerine katkıda bulunacak şekilde tasarlanmış çelik şase ile ayrı alüminyum yardımcı şase, dökme alüminyum jantlar ve çift radyal olarak monte edilmiş ön kaliperler yeni GSX-8S ile ortak özellikler olarak öne çıkıyor.

GSX-8R, heyecan verici ama bir o kadar da sürücüsüne tolerans sağlayan performansıyla birlikte işlevsel bir güzelliğe sahip tamamen modern bir tasarım sergiliyor. Gelişmiş tasarımdaki keskin hatlar, heyecan verici yeni nesil Suzuki spor motosikletleri için öncü bir nitelik taşıyor. Ayrık alüminyum gidonlar, benzersiz şekilli alüminyum salınım kolu, SHOWA tarafından üretilen ön süspansiyon, dört pistonlu çift ön disk frenler, radyal monteli kaliperler, LED ışıklar ve 5 inç büyüklüğündeki renkli TFT gösterge paneli gibi özellikleri GSX-8R’a benzersiz bir karakter katıyor. Tüm bu özelliklerle birlikte Suzuki Sürüş Modu Seçimi Özelliği, Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi, çift yönlü hızlı vites değiştirici ve ride-by-wire elektronik gaz kelebeği kontrolü bulunan gelişmiş bir elektronik kontrol sistemi ile Suzuki’nin yeni spor motosikleti GSX-8R, heyecan verici yeni bir çağı başlatmaya aday.

Baştan çıkarıcı motor performansı

Suzuki’nin paralel ikiz motorlardaki haklı itibarı, GSX-8R’da devam ediyor. Kompakt bir yapıya sahip olan 776 cc hacmindeki bu motorun 270 derecelik konumlandırması, V silindir yapısına benzer bir güç çıkışına sahip olmasını sağlıyor. 8500 d/d’da maksimum 83 PS güç üreten motor, 6800 d/dak’da 78 Nm maksimum tork üreterek etkileyici bir performans sunuyor. Suzuki Cross Balancer teknolojisiyle donatılmış bu motor baştan çıkarıcı bir gücü son derece yumuşak ve dengeli bir gaz tepkisiyle sunuyor. Motorun uzun pasolu iridyum bujileri, yanma verimliliğini artırmaya yardımcı oluyor. Performanslı kullanımın en büyük gereksinimi olan soğutma sistemi giriş kontrolü, tutarlı motor sıcaklığının muhafaza edilmesine yardımcı oluyor ve soğuk havalarda motoru ısıtırken rölanti dengesizliğini ortadan kaldırıyor. Elektronik gaz kelebeği gövdeleri, gaz kelebeği işlevinde tutarlı tepki ve doğrusal bir hissiyat elde edilmesine yardımcı oluyor. ‘İkisi bir arada’ egzoz sistemi, kolektörün içinde, Euro 5 emisyon standartlarını karşılamaya yardımcı olan çift aşamalı bir katalitik konvertöre ve göz alıcı, kısa bir görünüme sahip. Yeni GSX-8R’da yer alan altı vitesli şanzıman, yumuşak vites değiştirme kabiliyeti ve gelişmiş kontrol edilebilirlik sağlıyor. Suzuki Debriyaj Destek Sistemi (SCAS), uzun sürüşlerde yorgunluğun azaltılmasına yardımcı olurken daha yumuşak bir vites değiştirme kabiliyetine de katkıda bulunuyor. Böylelikle kullanıcıların konfor ve performans beklentisi aynı anda karşılanıyor.

Sürüşü kolaylaştıran Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (SIRS) ile donatıldı

Suzuki Sürüş Modu Seçimi Özelliği (SDMS), sürücünün sürüş koşullarına veya kişisel sürüş tarzına en uygun motor haritasını seçmesine olanak tanıyor. Üç modlu Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi (STCS) ve ayrıca kapatma özelliği mevcut. Ride-by-wire elektronik gaz kelebeği kontrol sistemi, gaz kelebeği gövdeleri, rölanti devir kontrolü ve güç çıkışı özellikleri arasında optimum denge sağlanmasına yardımcı oluyor. Suzuki’nin açma ve kapama ayarlarına sahip aşağı ve yukarı yönde çalışan kolay vites değiştirme sistemi (Quickshifter), debriyaj kolunu çalıştırmadan ve vites yükseltirken gazı kapatmadan, vites küçültürken ise gazı kesmeden daha hızlı, daha yumuşak ve daha güvenli şekilde vites değiştirme olanağı sağlıyor. Suzuki Kolay Çalıştırma Sistemi, marş düğmesine bir kez basılarak motorun çalışmasını sağlıyor. Düşük Devir Yardımı işlevi, motorun daha sorunsuz ve daha kolay çalıştırılması için motor rölanti devrinin korunmasına yardımcı oluyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu