OMODA, Pekin Otomobil Fuarı’nda ürünlerini gösterdi!

Dünyanın en büyük otomobil fuarlarından biri olan ve bu yıl 18’incisi düzenlenen Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı görkemli bir şekilde kapılarını açtı. Çinli otomotiv devi Chery’nin çevreyi korumayı odak noktasına alan markası OMODA, fuarda ilk tamamen elektrikli modeli OMODA E5 ile geleceğin modası ve elektrik teknolojisinin benzersiz cazibesini ortaya koyan “Yeni Enerji, Yeni Eko, Yeni Çağ” yaklaşımını sergiledi. OMODA, 10’un üzerinde ülkeden siyasetçinin tanıklığı ile çevre dostu bir taahhütte bulunarak O-UNIVERSE “GREEN OJ” kamu refahı platformunu başlattı. Bu önemli uluslararası hamle, aynı zamanda Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nın da en prestijli anı olarak katılımcılardan olumlu tepkiler ve destek aldı.

Çevre dostu bir geleceğe ve küresel kalkınmaya destek oluyor!

Küresel ölçekte ekolojik çevrenin korunması ve sürdürülebilir kalkınmanın uygulanması giderek daha fazla önem kazanıyor. Bu kapsamda, global bir marka olarak doğan OMODA, kurumsal sosyal sorumluluklarını yerine getirmekten asla taviz vermiyor. OMODA, bu yılın şubat ayında gerçekleştirilen OMODA E5’in lansmanında, İspanya’da deniz bitki örtüsünün korunmasını başlatmak için Uluslararası Doğayı Koruma Birliği (IUCN) ile ortaklık kurdu. Ayrıca yerel halka ekolojik fayda sağlayan “mavi karbon” politikalarının uygulanmasını kolaylaştırmak için İspanyol hükümetinin ilgili kurumlarıyla aktif olarak iş birliği yaptı. Benzer şekilde OMODA, geçen yılın sonunda Meksika’da, yıl boyunca nehir temizliği ve diğer kamu refahı faaliyetlerini yürütmek üzere yerel çevre lideri Arturo Islas Allende ile güçlerini birleştirdi.

Yeni ekolojik stratejisini açıkladı

OMODA çevre dostu kalkınma yolunda ilerledikçe “O-UNIVERSE” ekolojisi de gelişmeye devam ediyor. Şirket, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda, “Moda, Teknoloji, Gelecek” şeklindeki üç unsura odaklanan, çevre dostu LOHAS temelinde ilerleyen, alanları, çevreleri, kategorileri ve kültürleri aşarak bir “O-UNIVERSE” ekolojisi oluşturmak üzere tüm boyutlarda ilerleyen yeni bir ekolojik stratejiyi açıkladı.

Bir şirketin küresel kamu refahına olan bağlılığı, marka ve geliştirme ihtiyaçlarından kaynaklanabilir, ancak sonuçta bu, kamu ve kullanıcı ihtiyaçlarıyla ilgilidir. OMODA’nın “Küresel Koruma Planı”, gelecekte de açık ve kapsayıcı bir tutumla eylemlere daha fazla halkın katılımını teşvik etmek. OMODA bu yolculuğunda, insanlık ve doğa arasında uyumlu bir birliktelik yaratmak üzere geleceğin teknolojilerinden ve “O-UNIVERSE” enerjisinden yararlanmaya devam edecek.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu