Honda rekor satışa sedanla ulaşacak!
‘Honda’yla Gelecek’ mottosu altında hem dijitalleşme yatırımlarıyla hem de genişlettiği ürün gamı ile vites büyüten Honda Türkiye, 2021 yılı sonunda rekor satışa imza atmaya hazırlanıyor. Yıl sonuna kadar satışa sunacağı 3 ayrı modeli ile sedan ürün gamını yenileyen Honda, bu hedefine doğru ilk adımı City ile attı.
Honda City Türkiye lansmanında konuşma yapan Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura, “2005 yılında Türkiye’de ilk defa uluslararası lansmanı yapılan City modelimizi 2009 yılına kadar üretim bandımızdan indirdik, daha sonra 2011 yılına kadar da ithal ettik. Yani 2 jenerasyon City’nin satışını gerçekleştirdik. Şimdi, yeni City’yi satışa sunmaktan ve yeniden yollara çıkarmaktan çok mutluyuz” dedi.
Honda Türkiye’nin dijitalleşme yatırımlarına da değinen Başkan Tsumura, “Honda’yla Gelecek konsepti bizim için çok önemli. Geniş ürün gamı, prestij, sportiflik, güvenli sürüş, ileri teknoloji ve daha nice fayda Honda’yla Gelecek diyoruz. Ürün gamımızı bu vizyonla genişletirken dijitalleşme çalışmalarına da hız verdik. Bu çalışmaların temeline bayilerimizi koyduk. Hem değişen yaşam düzeni hem de tüketicilere daha efektif çözümler sunmak için bayilerde AR teknolojisi ile incelenebilen ürün gamından online otomobil satışına kadar birçok yeniliği dijitalleşme çalışmalarımız kapsamında hayata geçiriyoruz” şeklinde konuştu. 2021 yılında Honda Türkiye için yeni bir dönemin başlayacağını belirten Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura, “Türkiye pazarının ihtiyacına yönelik ürün gamımızı genişletiyoruz. Ülkede en çok sedan tercih edildiğini göz önüne aldığımızda bu ihtiyaca yönelik ürünler sunmalıyız. 2021 hedeflerimizden biri buydu. Satışa sunacağımız yeni modellerimizle bu hedefimizi gerçekleştirdik. Üretimin sonlanması ardından başlayacak yeni dönemde atacağımız büyüme adımları ve yatırımlarımız ile Honda’nın pazardaki konumu güçlenecek. Satış ve satış sonrası operasyonlarımızdaki başarıyı, müşteri memnuniyeti kalitemizi artırarak sürdürecek, yeni modellerimizle yine yollarda olacağız” açıklamasını da yaptı.
“Tüketiciler için akıllı seçim fırsatı sunuyoruz”
Sedan ürün gamında en geniş çeşitliliğe sahip olan markalar arasında yer alacaklarını belirten Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Bülent Kılıçer, “2021 yılının ilk yedi aylık dönemine baktığımızda, 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 27 büyüme gösteren pazara karşın Honda Türkiye, yüzde 52 büyüme elde etti. 2021 yılında pazarın 650 bin bandında olmasını beklerken biz de 30 bin adet ile rekor satışa ulaşmayı hedefliyoruz. Bu hedefimizde genişlettiğimiz sedan ailemiz büyük rol oynuyor. Bu ay lansmanını gerçekleştirdiğimiz City’nin ardından Ekim ayında Accord ve Kasım ayında da yeni Civic modellerimizi satışa sunacağız. Ürün gamımızda her biri ayrı öneme sahip olan bu modellerimiz sedan tercih eden her bir tüketicinin ihtiyacına cevap verebilecek” dedi. Honda City’nin ‘Akıllı Seçim’ sloganına dikkat çeken Bülent Kılıçer, “Sportif tasarımıyla güçlü sedan duruşuna farklı bir yorum getiren yeni City, performans ve donanım özellikleri anlamında tüketiciler için en akıllı seçim olacak iddiasını taşıyoruz. Anahtarsız çalıştırma özelliği, özel dizayn LED farları, tasarımı, iç kabin ferahlığı, bagaj kapasitesi ve yakıt verimliliği gibi birçok özelliği ile rakiplerinden ayrışacak. City için 7 bin adedin üzerinde satış hedefimiz var, kısa bir sürede bu sayılara ulaşacağımızı öngörüyoruz” şeklinde konuştu.
Segmentin yeni oyuncusu City!
Honda’nın büyüyen sedan ailesinin gücünü artıran yeni üyesi Honda City, Elegance ve Executive donanım seçenekleriyle 11 Eylül 2021 tarihinde 219 bin TL’den başlayan fiyatı ile Türkiye’de satışa çıkıyor. Yeni Honda City, yakıt verimliliği ile ön plana çıkan 1.5 litre i-VTEC motoru ve sürüş konforu vaat eden CVT şanzımanı ile sürüş keyfi sunuyor. Hem şehir içi hem şehir dışı yollarda keyifli bir sürüş konforu sunan City; fonksiyonel kullanım alanları ve kabin içi dizaynı ile dikkat çekiyor. Yeni City’nin 10’uncu nesil Civic’e göre 20 mm daha geniş arka yolcu diz mesafesi oldukça ferah bir iç mekan sunuyor. Yeni City, 16” alaşım jantları ve LED farları ile modern ve güçlü bir tasarım sunarken; 8” multimedya ekranı, Apple CarPlay ve Android Auto’yu destekleyen bilgi-eğlence sistemi, anahtarsız giriş – çalıştırma düğmesi ve 519 litrelik geniş bagaj hacmi ile kullanıcılar için akıllı bir seçim olarak öne çıkıyor.