Petrol Ofisi ‘Üçüncü Göz’ün ilk hizmet şampiyonları törenle ödüllerini aldı…
Petrol Ofisi’nin istasyonlarda sunulan hizmet standartlarını gözlemlediği Üçüncü Göz programı kapsamında en yüksek puanı toplayan 7 bölgenin ilk şampiyon bayileri, İstanbul’da düzenlenen törenle ödüllerini aldı.
Türkiye akaryakıt pazarının lideri Petrol Ofisi, sektöre referans hizmet kalitesini daha da geliştirmek ve yeni zirvesine çıkarmak üzere çalışmalarına aralıksız olarak devam ediyor. Petrol Ofisi, bu alanda verdiği eğitim, geliştirme ve benzeri çalışmaların sonuçlarını da Üçüncü Göz programında gizli müşteri denetimleri ile düzenli olarak kontrol ediyor. Üçüncü Göz programı kapsamında yapılan değerlendirmelerde çıkan sonuçlar değerlendirilirken, üçer aylık dönemlerde de 7 bölgenin hizmet şampiyonları belirlenerek ödüllendiriliyor.
Petrol Ofisi’nin 2018 yılı son çeyreğinde çeşitli kriterlerden oluşan hizmet standartlarında en yüksek puanı alan 7 bölgenin birincisine ödülleri, Petrol Ofisi Genel Müdürlüğü’nde CMO Beril Alakoç ve Ticari Pazarlama Müdürü Aykut Yüksel’in ev sahipliğinde düzenlenen törenle verildi. Ödül töreni, Petrol Ofisi Perakende Direktörü Yiğit Meral, Perakende Yatırım Müdürü Mahmut Çil, Perakende Satış Müdürü Mustafa Cem Aşık, Perakende Ticaret Müdürü Savaş Güngör, Perakende Mükemmellik Müdürü Meysem Tamam’ın da katılımıyla gerçekleştirildi.
Petrol Ofisi Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törende, 2018 son çeyrek verilerine göre; Akdeniz Bölge şampiyonu (Adana) Karaca Akaryakıt adına Ahmet Karaca, Ege Bölge Şampiyonu (Balıkesir) Ertaş Petrol adına Onur Ortaköylü, Güney Marmara Bölge Şampiyonu (Denizli) Özkanlar Petrol adına İbrahim Emre Özkan, Güney ve Güneydoğu Anadolu Bölge Şampiyonu (Kahramanmaraş) Üngüt Petrol adına Sermet Çuhadar, Karadeniz Bölge Şampiyonu (Samsun) Ergenler Petrol adına Hasan Ergen, Marmara Bölge Şampiyonu (İstanbul) Birol Petrol adına Muharrem Topçuoğlu, Orta Anadolu Bölge Şampiyonu (Kayseri) Çavdarlar Petrol adına Noman Çavdar, ödüllerini Petrol Ofisi yetkililerinin elinden aldılar.
Ödül töreninin ev sahibi Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Yapılan denetimin genel sonuçlarının, aslında tüm bayilerimizin hizmet kalitesine verdiği önemi ortaya koyuyor olması bizler için çok değerli. Bununla birlikte bu alanda en yüksek performansı göstererek bölgesinde şampiyon olan bayilerimizi de, çok yüksek seviyedeki bir rekabet ortamında yakaladıkları bu başarıdan dolayı tebrik ediyorum” dedi.
Petrol Ofisi Perakende Direktörü Yiğit Meral de , “Petrol Ofisi, üstün nitelikli ürünleri ile olduğu kadar, yüksek hizmet kalitesi ile de öne çıkan sektörün lider markası. Bu açıdan bayilerimizin daha iyi, daha kaliteli hizmet için gösterdiği performans ve girdikleri bu güzel rekabet, bizler için çok değerli, mutluluk verici. Lider ve öncü marka olmanın da sorumluluğu ile, bu alandaki referans çizgisini sürekli güncelleyerek, en yükseğe, yeni zirvesine taşımak için güçlü çalışmalarımızı aralıksız olarak sürdürüyoruz” şeklinde konuştu.
Tamamı gerçek tüketicilerden oluşan yaklaşık 40 bin kişilik gizli müşterilerin bağımsız denetim sonuçlarının yansıdığı Üçüncü Göz programında, Petrol Ofisi istasyonlarının periyodik denetiminin yanı sıra sektör genel değerlendirmelerinden de yararlanılıyor. Yapılan denetimlerde, istasyon ve personel görünümünden, temizliğe, genel hizmet kalitesinden, Akaryakıt Satış Görevlilerinin iletişim süreçlerine, müşteri memnuniyetine kadar birçok farklı kriter puanlanıyor. Toplanan puanlar bir yandan işlenerek geliştirme süreçlerinde kullanılırken, diğer yandan üçer aylık dönemlerde bölgelerinin en yüksek puanını alan Petrol Ofisi bayileri de ödüllendiriliyor.