Hankook Tire, 2019 yılı ilk çeyreğine ilişkin mali sonuçları açıkladı
18 inçten başlayan geniş çaplı lastikler tüm satışların %53,9’unu oluşturdu. Bu değer, geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla %3,3’lük bir artış sağlandığı ve Hankook’un premium ürün ve marka imajının güçlendiği anlamına geliyor.
Hankook Tire, şirketin 2019 yılı ilk çeyreğine ilişkin mali sonuçlarını açıkladı. Yapılan açıklamada konsolide küresel satışlar 1,64 trilyon KRW (1,28 milyar Euro) olurken işletme karının 140,1 milyar KRW (109,6 milyon Euro) olduğu belirtildi.
Geçen yılın aynı dönemine oranla %3,3 artış anlamına gelen bu sonuç Hankook’un premium marka imajını güçlendiriyor.
Otomotiv sektöründeki yavaşlama satışları olumsuz etkiledi. Yüksek çaplı lastik satışlarının artması ve kamyonet ve SUV’lere oriijnal ekipman lastikler tedariki, Kuzey Amerika’da geniş çaplı binek otomobil lastiği satışlarını artmasını sağladı.
Hankook Tire, büyük pazarlarda 18 inç ve üzeri geniş çaplı lastiklerin satışlarını artırarak, premium otomobillere OE lastikler tedarik ederek ve premium ürün yelpazesini daha rekabetçi bir hale getirerek şirketin premium bir marka olma pozisyonunu güçlendirmeye odaklanıyor. Hankook Tire aynı zamanda istikrarlı bir büyüme yapısı oluşturmak ve dağıtım stratejilerini her bölgeye özel şekilde optimize etmek için OE portföyünü de çeşitlendirmeyi planlıyor.