Hankook Tire, 2019 yılı ilk çeyreğine ilişkin mali sonuçları açıkladı

Hankook Tire, 2019’un ilk çeyreğinde 1,64 trilyon KRW’luk satış ve 140,1 milyar KRW’luk işletme karı bildirdi.

18 inçten başlayan geniş çaplı lastikler tüm satışların %53,9’unu oluşturdu. Bu değer, geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla %3,3’lük bir artış sağlandığı ve Hankook’un premium ürün ve marka imajının güçlendiği anlamına geliyor.

Hankook Tire, şirketin 2019 yılı ilk çeyreğine ilişkin mali sonuçlarını açıkladı. Yapılan açıklamada konsolide küresel satışlar 1,64 trilyon KRW (1,28 milyar Euro) olurken işletme karının 140,1 milyar KRW (109,6 milyon Euro) olduğu belirtildi.

Hankook Tire şirketinin küresel teknolojisinden ve ürün kalitesinden güç alan 18 inç ve üzeri geniş çaplı lastikler binek otomobil lastiği satışlarının %53,9’unu oluşturdu.

Geçen yılın aynı dönemine oranla %3,3 artış anlamına gelen bu sonuç Hankook’un premium marka imajını güçlendiriyor.

Otomotiv sektöründeki yavaşlama satışları olumsuz etkiledi. Yüksek çaplı lastik satışlarının artması ve kamyonet ve SUV’lere oriijnal ekipman lastikler tedariki, Kuzey Amerika’da geniş çaplı binek otomobil lastiği satışlarını artmasını sağladı.

Hankook Tire, büyük pazarlarda 18 inç ve üzeri geniş çaplı lastiklerin satışlarını artırarak, premium otomobillere OE lastikler tedarik ederek ve premium ürün yelpazesini daha rekabetçi bir hale getirerek şirketin premium bir marka olma pozisyonunu güçlendirmeye odaklanıyor. Hankook Tire aynı zamanda istikrarlı bir büyüme yapısı oluşturmak ve dağıtım stratejilerini her bölgeye özel şekilde optimize etmek için OE portföyünü de çeşitlendirmeyi planlıyor. 


İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu