Michelin, itibarlı markalar sıralamasında rakiplerini geride bıraktı

2019 yılı en iyi itibara sahip markalar sıralamasında 8’inci sıraya yükselirken, aynı araştırmada Fransız şirketler arasında birinciliği göğüsledi.

Geliştirdiği yeni teknolojiler ile kullanıcısına en yüksek performansı sunan Michelin, Reputation Institute tarafından gerçekleştirilen 2019 yılı en iyi itibara sahip markalar sıralamasında 8’inci sıraya yükselirken, aynı araştırmada Fransız şirketler arasında birinciliği göğüsledi. 

Lastik sektöründe geliştirdiği yeni teknolojilerle 100 yılı aşkın süredir fark yaratan Michelin, 200.000’den fazla katılımcının yer aldığı global bir anket olan Reputation Institute tarafından gerçekleştirilen 2019 yılı en iyi itibara sahip markalar sıralamasında 11’inci sıradan 8’inci sıraya yükseldi. Aynı araştırmada Fransız şirketler arasında birinciliği göğüsleyen Michelin, lastik sektöründeki farkını bir kez daha ortaya koydu.

Uluslararası 100 şirketin itibarlarının sıralandığı liste için, 230 binden fazla tüketicinin görüşü alınırken; ürün, servisler, inovasyon, çalışma ortamı, yönetişim, liderlik ve finansal performanslar göz önüne alındı. Yapılan çalışmalar sonucunda Michelin, lastik sektörü sıralamasında en yakın rakibinin 12 sıra üzerinde yer alarak, aradaki farkı açtı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu