Toyota, Dünya’nın en değerli markası seçildi
Toyota, dünyanın en değerli markaları araştırmasında bir kez daha zirvede yer almayı başardı. Dünyanın en saygın ekonomi dergileri arasında yer alan Forbes tarafından tüm endüstrileri kapsayan “2019 Dünyanın En Değerli Markaları” araştırma sonuçlarına göre, otomotiv alanında en değerli marka oldu.
Bir efsanenin tarihi: Toyota Supra
Markaların son üç yıldaki kazanımlarının ve endüstrideki başarılarının dikkate alındığı değerlendirmede, Toyota geçen yıl ki değerini koruyarak 44.6 milyar dolarlık marka değeriyle dikkat çekti.
Toyota 8 milyon 91 bin 277 adet satış yaptı.
Dünyanın en değerli otomobil markası seçilirken, 2018 yılında en yakın rakibinden 1 milyon 300 binden daha fazla satış gerçekleştirdi. Dünyanın en çok tercih edilen otomobil markası da oldu. Geçtiğimiz yıl dünya toplamında 8 milyon 91 bin 277 adetlik satış ile “lider marka” unvanıyla sektördeki gücünü göstermişti. Aynı zamanda herkes için hareket özgürlüğü sağlayan çözümler üreterek teknoloji konusunda da başarısını ortaya koyuyor.