Castrol yeni logo tasarımını tanıttı!

BP Şirketler grubunun bir parçası olan Castrol, birçok farklı alanda otomobil yağları üretiyor. 120 yılı aşan bir süredir müşterilerine hizmet sunan şirket, 60 seneden daha fazla bir süredir de ülkemizde faaliyet gösteriyor. Şirket, yenilenen marka kimliği ile birlikte yeni logosunu da tanıttı.

Castrol, yeni marka stratejisi kapsamında logo değişikliğine gitti

Castrol, iş ortaklarından, müşterilerden ve endüstri uzmanlarından alınan geri dönüşlerin yanı sıra yapılan kapsamlı analiz sonuçları doğrultusunda yeni marka stratejisini belirledi. Şirket bu doğrultuda logosunu da güncelledi.

Tıpkı otomobil markaları gibi logosunda sadeleşmeye giden Castrol, marka ile bütünleşen yeşil, kırmızı ve beyaz renkleri kullanmayı ise sürdürüyor. Logodaki üç boyut efekti ve damalı bayrak figürü ortadan kalkarken daha sade bir tema bizleri karşılıyor. Şirket bu sayede markanın daha kolay ayırt edilebileceği inancında.

Castrol eski logo

Castrol CEO’su Michelle Jou yeni logoları hakkında konuşurken şu ifadelere yer verdi:

Dünya çapında tanınan bir markayı yenilemenin sadece görünüşü veya sloganı değiştirmekle alakalı olmadığına inanıyorum. Bu olay, markanın kimliğini canlandırma ve bugünün dünyasındaki yerini yeniden tanımlamakla ilgili. Müşterilerimizi dinlemeli, değişen ihtiyaçlarını ve isteklerini anlamalı ve onlara ilham veren bir marka olmak için temel güçlerimizi kullanmalıyız. Yenilenen bir marka sadece kozmetik bir değişiklikten ibaret olmamalı. Benim görüşüme göre yenilenme; büyümeyi, farklılaşmayı ve uzun vadeli başarıyı yönlendiren stratejik bir zorunluluk.

Castrol logo
Castrol yeni logo

Markanın Pazarlama Müdürü Nicola Buck ise yeni logoları hakkında ise şöyle konuştu:

“Yenilenen marka kimliğimiz, geleceğe yatırım yapmak, büyümek ve yeni fırsatlar yaratmak için olan isteğimizi yansıtıyor. Dünya değiştikçe her zamankinden daha hızlı değişimlerle karşı karşıya kalıyoruz. Müşterilerimiz de daha sürdürebilir çözümler istiyor.

Castrol, bu değişikliklerin hedef kitlesi için daha ilgi çekici, akılda kalıcı ve etkili bir marka deneyimi sağlayacağına inanıyor. Peki siz yeni şirketin logosu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında bizimle paylaşmayı unutmayın!

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu