Volkswagen, logosunu değiştireceğini açıkladı
Volkswagen, elektrikli otomobiller konusunda önemli bir mesai harcıyor; ID alt markasıyla konsept otomobillerini sırayla tanıtmaya başladı. Alman üretici bu yeniliklere ek olarak logosunu da değiştirerek markanın çehresini tamamen değiştirmek istiyor.
Yeni logo, 2019 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak ve yeni marka tasarımını sembolize edecek. “New Volkswagen” sloganıyla ortaya çıkacak olan yeni logonun, 2 boyutlu bir tasarımın yanı sıra “daha cesur ve daha renkli” olacağı belirtildi. Şirket yeni logo hakkında başka bir bilgi vermekten kaçındı.
“Volkswagen, faaliyet gösterdiği hemen hemen tüm alanlarda cesur kararlar aldı ve uyguladı. Bu kapsamlı yeni logo çalışması da markamızın stratejik olarak yeniden yönlendirilmesini bir sonucudur.” diye konuşan Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Yönetim Kurulu Üyesi Jurgen Stackmann, ”Başardıklarımızla çok gurur duyuyorum. “New Volkswagen” güçlü, taze, olumlu ve çekici bir sunum oldu.” ifadeleriyle sözlerini sonlandırdı.
Emisyon skandalının ardından dört yıl önce kabul edilen ‘Transform 2025+’ stratejisinin bir parçası olarak logo ilk önce markanın Avrupa’daki pazarlarında, ardından ise Ekim ayında Çin’de kullanılmaya başlanacak. Yeni logo, gelecek yılın başında, Kuzey ve Güney Amerika’nın yanı sıra Volkswagen’in diğer küresel pazarlarında yer alacak.
Yeni logonun yanı sıra Volkswagen yeni bir slogana da merhaba demeye hazırlanıyor. Yeni sloganın bir kadın tarafından seslendirileceği öğrenildi.
Yeni logoyu ilk olarak Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak olan elektrikli ID.3 hatchback modelinde görmeyi bekliyoruz.