Adidas, ‘Have a Good Time’ koleksiyonunu tanıttı
‘Have a Good Time’ 2010 yılında Tokyo’nun Shirogane kentinde kitap, dergi, sanatsal obje ve dünyanın dört bir yanından toplanan nesnelerin sergilenmesiyle başlamıştı. Bugün Tokyo sokak modasının öncüleri arasında bulunan marka, ismiyle de kutladığı yaşam tarzını simgeliyor.
Adidas ile Have a Good Time arasındaki iş birliği, markanın köklerini yansıtıyor. Tokyo’daki ikonik tasarım yaklaşımı ile Alman markanın 90’lı yıllardaki spor giyim tarzının harmanlandığı koleksiyonda sportif giysiler, grafik ağırlıklı tasarımlarla tamamlanmış.
2019 İlkbahar/Yaz sezonunda sunulan koleksiyonda mavi çerçeveli ‘Have a Good Time’ ve adidas’ın Trefoil logosu ilk dikkati çeken detay dikkat çekmekte. Logolar, hem kollarında üç bandın yer aldığı kısa kollu tişörtlerin hem de 1990’ların futbol kıyafetlerinden esinlenen forma tişörtlerin sırtında yer alıyor. Aynı logolar kadife eşofman ve eşofman üstünde de kullanılmış. Arjantin’in futbol takımının berrak mavi renginden esinlenilen sweatshirt’te de ön yüzünde jakarlı Trefoil logo, sırt kısmında ise Have a Good Time logosu bulunuyor.
Koleksiyonun ayakkabı seçenekleri, popüler kültürde çok önemli bir etkiye sahip olan iki farklı stilin izlerini barındırıyor. Birincisi, Run DMC ile özdeşleşen, burun kısmındaki “shelltoe” ile ayrışan basketbol ayakkabısı üzerinde 80’lerin sokak kültürünü simgeleyen ‘have a good time’ mesajına yer veren ‘Have a Good Time Superstar’. Superstar’ın yan yüzünde lazerle işlenen SS19 logosu, bilek ve çorap astarında ise ‘Have a Trefoil’ yazısı bulunuyor. Superstar’daki bu yaklaşımın aynısı, Gazelle Super’de de görülüyor. Gazelle de Arjantin’in açık mavisinden esinleniyor ve Superstar ile aynı logo detaylarını içeriyor.
Have a Good Time koleksiyonu ile oldukça iddialı olan Adidas, koleksiyonunu sadece online mağaza üzerinden satışa sunacak.