BMW E30 ve X7 ızgaraları yer değiştirirse ne olur?

BMW X7’nin ızgarası muhtemelen dünyada en gariplerinden biri. Prototip halinden bu yana hep büyük ızgarayla görüntülendi ve çok tepki topladı. Olağanüstü gücü ve otomotiv gazetecilerinin olumlu yorumlarına rağmen insanlar halen sevmiyor. Asıl soru ise X7 ızgarasının ne kadar büyük olduğu. Jason Cammisa, İnstagram hesabında bir video paylaşarak bu sorunun cevabını verdi.

https://www.instagram.com/p/ByajkktgvsA/?utm_source=ig_embed

BMW i8 şarj edilebilir hibrit ünitesiyle 5. kez yılın motoru seçildi

İnstagram postunda X7’nin ızgarasının E30 üstüne takıldığında nasıl devasa olduğunu görebilirsiniz. Bence küçük kalması halen çok daha şık ancak BMW böyle düşünmüyor. Muzip İnstagram postunda yer değiştirdiklerinde neler olduğunu detaylı şekilde görebilirsiniz.

Yıllar boyunca oluşan ızgara farkı

BMW E30, 80’li yıllarda ortaya çıktı. Döneminde belirgin bir tarzı olan bu otomobil çok sevildi. X7’nin altı köşeli ızgarasına bakıldığında ise yıllar içerisinde BMW’nin minimalist tasarımlardan cesur tasarımlara olan geçişi görebilirsiniz. Ayrıca E30’un bu büyük ızgarayı takması komik bir görüntü oluşturdu.

Şaka bir yana X7 piyasada hala dikkate alınmayan bir güç. X7 M50i, 523 beygir gücü ve 750 Nm tork üreten N63 kodlu 4.4 litre çift turbo V8 motoru geçen ay ortaya çıkmıştı. Şuan X7 ve X5 M50i, BMW’nin en güçlü SUV modelleri. Selefinden gelen güç artışının yanı sıra, X5 M50i ve X7 M50i de M Performance süspansiyonlar kullanıldı. X7’nin bütün yürüyen aksamı ise gücü karşılayacak şekilde çok güçlü ayarlandı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu