Audi ve Volkswagen’den sosyal izolasyon mesajı

Bu günlerde en çok duyduğumuz söz öbeklerinden biri de ‘sosyal izolasyon’ oluyor. Salgının önüne geçme konusunda oldukça önemli olan sosyal izolasyon durumuna markalardan da zekice destekler gelmeye devam ediyor.

Dünya Sağlık Örgütü (WHO), salgın sırasında tüm insanların zorunlu kalmadıkça evlerinde kalmalarını önerirken, dışarı çıkanlar için ise diğer bireylerden en az 1 metre uzak durmasını öneriyor. Sosyal izolasyonun yanında ‘sosyal mesafe’ kavramı ile salgın durdurulabilir ya da yavaşlatılabilir.

sosyal izolasyon volkswagen

Yeni koronavirüsün milyonlarca insanın hayatını tehdit ettiği bu zamanlarda, sosyal mesafe oldukça önem arz ediyor. Bu süreçte otomobil üreticileri de birçok fabrikasını kapatırken, çoğu çalışanını eve göndererek, evden çalışma imkanı sunuyor.

Bunun yanı sıra bazı üreticiler sosyal izolasyon ve sosyal mesafenin önemini halka aktarmak adına bazı paylaşımlar yapıyor. Örneğin Volkswagen ve Audi, sosyal mesafeyi teşvik etmek adına sosyal medya üzerinden yaptıkları paylaşımlarda logolarını sosyal mesafeye uygun olarak değiştiriyorlar.

Volkswagen yaptığı paylaşımda ”Volkswagen olarak, tüm krizlerde birlikte duruyoruz ve birbirimizi destekliyoruz. Birlikte bu krizi aşmamızı sağlayacak yeni yollar ve çözümler bulacağımızdan eminiz. Şu anda, çok disiplinli davranış ve hijyen kurallarına uymamız özellikle önemli. Güvende kalın, sosyal mesafeyi koruyun! ” mesajının ardından, logosunda yer alan V ve W harfleri de birbirinden uzaklaşarak, görsel olarak da bizlere bu mesajı veriyor.

Audi de logosunda bulunan döt çemberi birbirinden uzaklaştırarak benzer bir mesaj yayınladı.

https://www.facebook.com/watch/?v=195959351825961

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu