HUAWEI P smart 2019’un reklamı Türkiye’de çekildi

Ağırlıklı hedef kitlesi olan gençlerin günlük konuşma dillerinde sıklıkla kullandığı “mod” kavramından yola çıkan P smart 2019, #SeninleAynıModda diyerek geniş ekranı, performansı, yapay zekalı ön ve çift arka kamerası ile kendi modunun da tıpkı gençlerinki kadar güçlü ve yüksek olduğu göndermesinde bulunuyor.

Sunduğu özelliklerle gençlere her zaman daha iyi bir alternatifin olabileceğini göstermeyi hedefleyen Huawei P smart 2019, reklam filminde de alternatiflerle karşımıza çıkıyor.

Sunduğu özelliklerle gençlere her zaman daha iyi bir alternatifin olabileceğini göstermeyi hedefleyen Huawei P smart 2019, reklam filminde de alternatiflerle karşımıza çıkıyor. Son yılların seyahat trendlerini inceleyen marka, reklam filminin çekimlerini de bu seyahat trendlerine alternatif olacak rotalarda gerçekleştirmiş.

Reklam kampanyası, Huawei’nin stratejisinden prodüksiyonuna kadar her aşaması Türkiye’de hazırlanmış ilk 360 derece lansman olmasıyla da öne çıkıyor. TV, internet, basın ve outdoor kullanımlarıyla başlayan kampanya, çeşitli online/offline entegrasyonlarla yıl boyunca devam edecek.

P smart 2019 reklam filmiyle de gençleri Kurtalan Ekspresi, Güroymak Köyü, Tazı Kanyonu ve batık şehir Halfeti gibi alternatif rotalar keşfetmeye çağırıyor. Çekimleri 6 günde tamamlanan reklam filmi Pure imzası taşıyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu