Volkswagen T-Roc yeni yıla makyajlı giriyor

Volkswagen T-Roc, 2022 model yılı için güncellendi. Modelin tüm serisini kapsayan makyaj operasyonunda ince tasarım değişikliklerine gidilmiş.

Asıl büyük değişiklik iç mekanda gerçekleşmiş

Ön bölümden başlayacak olursak, revize edilmiş farlar ve dikey olarak konumlandırılan sis farları ile karşılaşıyoruz. Opsiyonel olarak sunulan matrix LED farlar tercih edildiğinde ise ön ızgara boyunca uzanan ışık şeridi de araca ekleniyor.

Arka bölümde de aydınlatma elemanlarında bazı değişikliklere gidilmiş. Grafikleri değişen LED stop lambaları aynı zamanda biraz da koyulaşmış. Arka tamponu da elden geçirilen T-Roc’ta artık bu bölümde sahte değil gerçek egzoz çıkışları göreceğiz. Boyutları 16 ile 19 inç arasında değişen jantlar da yine yapılan yenilikler arasında.

Performans odaklı T-Roc R’de ise standart versiyondan farklı olarak daha agresif ön ve arka tamponların kullanıldığını görüyoruz. 18 inçlik Jerez alaşım jantlar ile donatılan modelin gümüş renkli yan aynaları ve daha büyük spoyleri de yine dikkat çeken detaylar arasında. Dört çıkışlı Akropovic egzozları da aracın karakterini ortaya koyuyor.

Asıl büyük değişikliğin ise iç mekanda olduğunu söyleyebiliriz. Öncelikle daha yumuşak malzemelere yer verilen iç mekanda bilgi-eğlence sistemi ekranının ise artık konsol üzerine taşındığını görüyoruz. Boyutları 6.5 ile 9.2 inç arasında değişen dokunmatik ekranın yanı sıra 8 inçlik dijital gösterge paneli de kendisine yer bulmuş. Yeni modelin bilgi-eğlence sisteminin kablosuz AppleCar Play ve Android Auto desteklediğini de söylemekte yarar var. T-Roc’un yeni direksiyonunu ise Golf‘ten tanıyoruz.

Güvenlik sistemleri konusunda da önemli yol kat eden 2022 Volkswagen T-Roc öngörülü hız sabitleyici ve geliştirilmiş ön yardım ve şerit destek sistemlerini içeren IQ.Drive Seyahat Yardım sistemi ile donatılmış. Ayrıca pPark yardım sistemi de yeni modelde standart olarak geliyor.

Volkswagen, kaputun altında ise herhangi bir değişikliğe imza atmamış. Giriş seviyesinde sunulan 1.0 litrelik 3 silindirli motor 110 beygir güç üretirken, 1.5 litrelik 4 silindirli TSI 150 beygir güce sahip olmaya devam ediyor. 190 beygir güç sunan 2.0 litrelik TSI ünite ise dört tekerlekten çekiş sistemi ile birlikte sunuluyor. Dizel cephesinde ise 2.0 litrelik motorun 115 beygirlik versiyonu önden çekişli olarak sunulurken 150 beygirlik üst versiyon gücünü dört tekere birden aktaracak. Model gamının tepesinde yer alan T-Roc R‘da 2. 0 litrelik turbo beslemeli ünite 300 beygir güç ve 400 Nm tork değerlerine sahip.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu