Suzuki Vitara İncelemesi

Boyutları itibariyle giderek ilginin arttığı B-SUV segmentinde yer alan Vitara geçtiğimiz yıl yenilenerek daha modern bir görünüme kavuşmuş ve yeni modelin sürüş izlenimlerini yine sizinle bu sayfalardan paylaşmıştık. Dinamik bir tasarımı olan Vitara bu defa sportif bir duruş sağlayan S paketi ile bizimle birlikte. Dışarıdan baktığınızda farklı tasarlanan ön ızgara, gri kapaklı yan aynaları, siyah jantları ve led farları çevreleyen kırmızı halka şeklinde çerçeveleri ile dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

 B-SUV segmentinde yeni yüzüyle daha iddialı olan Vitara sportif versiyonu ile farklı tercihlere oynuyor.

Kabine geçtiğimizde bizi koyu renk olmasına rağmen oldukça ferah bir ortam karşılıyor. Doğru sürüş pozisyonunuzu rahatlıkla bulabiliyorsunuz ve çok uzun bir sürücü olmadığı sürece arkada kalan alan yolcular için yeterli oluyor. Eğer kabinde yumuşak plastik kullanılması sizin için vazgeçilmez bir şey ise Vitara sizi biraz hayal kırıklığına uğratabilir çünkü pek yumuşak malzeme kullanılan bir nokta yok. Ancak bu malzeme ucuz hissettirmiyor. Bir de üzerine kırmızı çerçeveli havalandırma menfezleri ve ön konsolun ortasında bir analog saat eklediğinizde oldukça şık bir görüntü ortaya çıkıyor. Kırmızı detaylar gösterge çerçeveleri, koltuk dikişleri ve direksiyon dikişleri gibi otomobilin diğer noktalarında da devam ediyor. Turbo destekli 1.4 litrelik benzinli motor oldukça güçlü ve otomobilin hafifliğini de düşünürsek güzel bir performans ortaya çıkıyor. 6 ileri şanzıman motor ile uyum içerisinde çalışıyor. Vitesin yanına arazi şartlarında gerektiğinde kullanabilmek için diferansiyel kilidi için bir tuş konumlandırılmış. Hacim olarak sınıfına göre ortalama bir değerde olan Vitara dört tekerlekten çekiş sistemi, teknolojisi ve yetenekleri ile rakiplerinden geri kalmıyor. Vitara’da Adaptif Hız Sabitleme sistemi standart olarak sunuluyor ve bu sistem çoğu D segmenti araçta bulunmuyor.

TEKNİK ÖZELLİKLER

1373 cc, sıralı 4 silindir, benzinli, dört çeker, 140 bg, 220 Nm
5.5 lt/100 km, 128 gr/km
0-100 km/s 10.2 sn, 200 km/s
1235 kg

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu